tack

okej, mina tovor är ute. 1 poäng till mig 10 hatpoäng till idioten som tuperade en fet jävla boll på mitt hår. nämner inga namn fast troligtvis kommer hon inte läsa detta heller, för jag vet inte ens om hon vet vad internet är. jag måste få ut lite ilska, för jag har suttit och pinats i typ 30 min. och KUL att jag typ har blodförgiftning i min navel. tack gud för att du hjälper mig in på den lätta och osmärtsamma vägen genom livet.


don't walk away and leave me here in silence
I feel so weak. please forgive me
is this life after love?
oh yes, the first real cut is the deepest
oh no, love is only a feeling. it's not your life
your love is my life
forgive my weekness, my love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0