SNÖ!

till min lycka så upptäcker jag den bitande frosten när jag kliver ut från ytterdörren i morse. när jag åkte med tåget sprack mitt ansikte upp i ett leende. DET SNÖADE! i halmstad alltså, för man kan väl aldrig begära något sånt här i varberg? i alla fall så bowlade vi med klassen. det var kul, men inte för mig. slog 2 strike och resten var typ i rännorna. som tur var var det vissa som var sämre. spelade mot Ida och Frida och det var ingen lätt match. jag som trodde att jag fortfarande var grym. ack så fel jag hade! när vi hade spelat klart så gick vi ut och jag, Lilia och Jessika hasde snöbollskrig. jag såg ut som om jag hade hittat på ett nytt mode - ruffsa håret så mycket du kan och ha mascara rinnande ner på kinderna - stilen. usch usch usch, men jag besvisade att man kan vara snygg i alla lägen, såklart!
jag har tränat och ätit nyttig mat. jag känner att jag börjar tvivla på om jag vill bli 18. seriöst ju längre tiden går desto tröttare och mindre partysugen blir jag. vill typ tillbaka till 14-15 års åldern. det var tider det. WOHO! hoppas inte jag mognar på läääänge, för jag trivs bra med mitt party liv. ade dock varit kul att bli 18, så man kan gå ut med dom i klassen. hehehe men det är ju dock ett tag kvar.

snart slutar skolan och snart är det jul. för all del ta för er av det som bjuds av julen :) jag längtar tills efter nyår. känner starkt att ett nytt år skulle peppa upp mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0