skämtet

kvällen igår var ett fett roligt skämt. ska kanske inte hänga ut alltför mycket som hände, för jag tror att det passar bäst i att vara lite dolt undangömt. i alla fall så åkte jag, elin, ellen, fjorden, cissi och ida ut till hjalmar i tångaberg. där var olof (från Lidingö), rikard (en annan brat), Mange (som var förlovad), Johan och TomaZ (med Z). en salig blandning och det var väldigt roligt. dansade lite, pratade lite osv. jag, tomaz, johan och fjorden gick på en liten promenad i fyllan ner till havet. den var väl kanske inte den skönaste jag varit med om. mina skor blev helt leriga och den ena fastnade i leran (fick dock upp den), Johan ramlade ner för ett stup och fjorden fick vara en levande stöttepelare, vi tänkte sno en båt, men den var för strandsatt och ja, det var allmänt kul trip. tillslut blev det lite för mycket, så då gick vi tillbaka. kvällen slutade med att mamma och tompa kom och hämtade oss brydar. den största delen av oss följde med hem, men vi hade någon eftersläntare ;) hjalmar har även katter och som kanske de flesta vet så är jag ganska rädd för sånna. en till grej, jag hoppade studdsmatta igår. kanske inte det bästa med tanke på mitt tillstånd. eftersom att jag nu lever antar jag att det inte var någon fara.
eh alltså idag ser jag inte vacker ut. blåmärken på knäna, benet, ryggen och armen. tack gud för att du gjorde mig så ömtålig!

tittade på wallander nyss och jag blev så ledsen. stefan dog och det var synd. han är en sötiz! nu kommer jag drömma om det och det är inte alright!


everything reminds me of somebody that I used to know
I better be quiet now but is this our farewell?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0