roligaste ever!

jag har varit med på en sjukt kul sak idag på Hårporten. var på en sminkkurs. eller ah en från Trucco var där och gick igenom och visade allt från vardags till fest smink. jätte bra produkter och det var väldigt roligt att få lära sig. verkligen! hon var gryyyyyymt duktig. har jobbat på TV och sminkar för stora visningar och bla bla. det var kul och jag är nöjd!
det går framåt med visningen och det är kul. annars har min dag varit ganska trist, förutom att jag träffade emelie. det var skoj! jag har börjat skissa på en nyårsklänning som jag ska sy. blir nog jätte bra hoppas jag! haha. färgade håret idag också och det blev inte som jag hade tänkt mig och inte som mina naglar hade tänkt sig heller. skit också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0