piss-söndag

ibland blir det bara för mycket för mig. uach! jag vill på en restresa någonstans precis efter nyår. ska tvinga med mig mamma och så ska det bara bli så sjukt jävla mysigt och skönt. värme, sol, bad, drinkar och åååååh! vad jag bara vill vill vill NU! orkar inte med kylan och tråkigheten här just nu. känns som om det inte händer något nån gång. egentligen händer det väl ganska mycket jämfört med andras liv, men för mig känns det inte som det. vet inte ens vad jag längtar till. jul kanske, då hela "feta" släkten kommer, till sälen med tobbe och till hemsedal. nyår längtar jag inte till för 5 öre. känner bara att det kommer bli en tragisk kväll, precis som alla andra. undrar också hur 2009 kommer bli. kommer det bli likt? hoppas att man gör lite roliga saker då t.ex. att resa i sommar till något kul ställe. typ tågluffa eller något.

jag mår kiss idag och sov till klockan 14.00. är nog seriöst dödssjuk, för såhär mycket har jag aldrig sovit förut faktiskt. denna perioden har nog satt mig på spinn eller något. haha!

mamma har satt upp en jätte fin julstjärna i mitt fönster. jag hatar julpynt annars, men den gick jag med på att ha. visst det kan vara mysigt och sådär, men julen blir alltid konstig ändå för man förväntar sig snö, men no no no, det kommer aldrig någon.

kan ju tillägga att mitt hår är FÖRJÄVLIGT! har feta tovor där bak, så jag ser ut som ett troll. får väl ta tag i det också. nu ska jag plugga. juste! JAG ska plugga ;)



    ey! jag är 13 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0