O my my

nu har jag kommit hem från jobbet för en stund sen. är helt slut och vill bara sova, men nej, det kan jag inte. jag har väldigt ont i huvudet, mår illa och känner mig allmänt kass. egentligen hade jag tänkt att partaja lite idag, men inte det heller. funderar på att gå över till min kära vän Alex.N. men jag antar att det inte blir så, för jag har tagit mig ganska rejält för mycket vatten över huvudet (visst kan man säga så?) och ska sy min egen nyårsklänning. det är inte lite jobb med det naj, för det ska ju verkligen vara en extrem också när det gäller mig. undrar ibland varför jag inte fick någon gräns uppkörd i min hjärna.

på tal om hjärna... jag står ju oftast i proven när jag jobbar och då säger jag ganska ofta "jätte gärna" och det låter så grymt fånigt. jag kommer på mig själv med att säga det och jag blir lika irriterad varje gång, men efter ca 4 personer så kommer det igen. det låter så äckligt! typ som om det skulle vara en stor fet hjärna som kommer mot en. får alltid den bilden och idag var det inte okej eftersom att jag redan mådde illa.

jag trivs mycket bättre i mitt hår nu förresten. det brukar ta lite tid, men nu har jag fått så mycket komplimanger för det så man kan ju inte tänka annorlunda. jag kan ändå inte låta blir att tänka i banor som går mot kort hår. då menar jag kort! dock tror jag inte att de blir sanning inom en snar framtid. satsar hellre på några månader + några till.

lovekeeper, please let me out
i've been down for so long
help me up
and let me go
i've been quiet for so long
and i want to talk
no one than i can hear my words
i'm such a lonely soul
give me some love
lovekeeper, please let me out
because i can't see any way out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0