nya älsklingar

jag såg dessa gudomliga skapelser. de hängde rätt framför ögonen på mig och jag kunde verkligen inte låta bli att utöka min största kärlek - samlingen på lyktor! I love them! vet inget som är så lovely som skenet från en fin lykta. typ hur ljuset sprider sig tunt om och kastar olika skuggor och om det är en färgad lykta så är det olika fina färger. efter idag är jag uppe i 53 stycken och meeer ska det bli :)
 



alltså jag har blivit kär! helt totalt dödsförälskad på nytt. jag älskade Rammstein förut för några år sen och nu lyssnade jag på dem och inser vilket gudomligt band de är. snygga är dom också. jag blir aständ av bara tanken. shit! ge mig en hot guy!




jag har för övrigt inte gjort så väldigt mycket idag. jag har haft lektioner osv, varit på ge-kås ja det var nog allt. fy vad det är trångt på GK. får panne på alla äckliga illaluktande feta tanter som försöker tränga sig förbi. jävla as helveten! isac och johan var också med och de är ju så roliga så man kan ju inte annat än skratta åt dom. gud vad jag knäckte mig och alla måste tro att jag var helt rubbad när jag gick där och hulkade med tårar och skratt. GK kan ändå ge en några små glimtar i livet.
det är helt sinnes att jag har gått halva gymnasietiden nu. känns som om jag nyss började. jag har en väldigt slapp skola, men ändå går dagarna så fruktansvärt fort. jag hinner inte med riktigt.

förresten så kom jag på att jag kanske vill fira nyår på gotland, för jag känner att varberg inte är något för mig detta år. ska inleda mitt nya - hälsosama, duktiga och ansvarsfulla - liv. i mina ögon är det så långt ifrån mig man kan komma, så det blir väl en helvändning. om någon känner att man är lite trött på alla små fester med de gamla vanliga människorna och par som kysser varandra, men själv har man ingen så följ gärna med!
min nyår ska vara utan - tycka synd om mig själv för jag har ingen att kyssa på 12 slaget - drama. sånt är förgånget! det tillhör 2008. det ska bli nytt år med nya möjligheter och jag ska leva det fullt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0