kick off like hell

aaaalright! jag är hemkommen och ligger i min säng. kickoffen var kul. dock blev det några glas champagne för mycket, men jag klarade mig utan några större floppar. det blev en incident som blossade lite på kinderna, men även här hanterade jag situationen sten coolt! vi minglade först på banken, sen bar det ner till bion för att se "det fjärde guldet" väääärldspremiär. GUD VAD HÄFTIGT! nooot! men det var kul och filmen var komisk i sina stunder, så jag kunde inte riktigt sluta att skratta. efter filmen så gick jag, mathilda, olivia och sofia till Harrys. lite cider satte fart på hjärnan igen och ja, ett misstag begicks? kanske, kanske inte. vi får väl se....


imorgon ska jag på "kick off" med skolan (de envisas med att kalla det så). jag ska vara representant för klassen. suuuuuuure att jag är en bra sådan ;) sen ska jag gå mot min död. jag ska nämligen åka skridskor på halmstads torg mitt på blanka dagen. usch och fy, för jag är nämligen ingen höjdare på det där (snarare tvärtom!) så om jag inte skriver imorgon så ligger jag antingen på sjukhuset eller i en kista.

nu har jag cp ont i huvudet av lite för mycket alkohol. tack för mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem hångla du med då?

2008-12-05 @ 22:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0