julmys

mått pisspisspiss idag. ont i magen, ont i huvudet, förkyld och hosta. fuck fuck fuck! vill inte bli sjuk, för vi ska till Hjalmar på lördag. middag och saker. jääätte kul! därför vill jag inte bli dödenssjuk igen. eller ah om jag ens varit det. JAG tycker det!

idag tog jag tåget 08.19 till Halmstad (fastän vi egentligen är lediga idag) och åkte hem till Mikaela, som är våran mentor. där samlades hela klassen och fick mackor och sånt, sen bakade vi julgodis och gjorde strutar. sen fick vi tee också. Elisabeth hade med sig sin son Fidel och han är så sööööt! Mikaela har också en son och han heter Fabian. de är nästan lika gammla. sjukt söta båda två. när man ser sånna små sockerbitar vill man bara ha en egen. dock tror jag inte att det skulle funka för min del, för det är rätt torrt down there.

jag har varit så trött idag också. bara velat falla ihop och somna lite överallt. sov på tåget hem och märkte inte att elin var med.
två saker till som har hänt idag är att jag slog i min nagel, så nu är den fucked upp till molnen. nej men alltså det känns som ett fett blåmärke under nageln, men det är det ju säkert inte. typ min vanliga otur när det gäller naglarna. förresten så var naglarna till stooooort besvär idag när jag skulle försöka få ut min piercing igen. fick ta hjälp av en nästan spyfärdig Sofie. dock klarade hon ändå inte det, trots hennes en aning kortare naglar. min piercing satt som sten. (observera satt!!) jag fick ut den!! eller ah, med hjälp av en rostig tång och Sofies ena hand gick det bra. då kunde den inte stå emot mer. nu är det en fet blåsa på min mage. hoppas att den äter sig in i magen så att det händer något i mitt life. är lite torrt på den fronten också.

pratade en liten snabbis med pappa på msn innan. jag saknar honom faktikst, för nu har mamma fått för sig att jag och Isac ska laga mat varannan dag. jag kommer svälta! känner redan röken upp genom  golvet, för idag är den nämligen en viss skategalen kille vid namn Isac Håkansson som ska slänga på sig förklädet och kockmössan.

over and out kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Hanna Thidholm

"För det är rätt torrt down there" Haha!

2008-12-11 @ 10:35:15
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0