julafton

okej, dagen är avklarad, presenterna är öppnade, magen är full och jag är trött. härlig dag med mycket spring och ätande. vi sjöng singstar med Disney och det var jätte kul. jag och becca vann hela tiden! jag fick b.la. en mega stor lykta (som jag hade önskat mig), smink, underkläder, ljus (av mig själv), en lampa, nagelsaker, böcker och lite andra saker. jag är nöjd men jag har cp ont i magen. såg äckligt ut med all mat, men det mesta var gott.

jag och mamma ska titta på färg, till mitt nya rum, i veckan. är verkligen på helspänn nu när jag vet hur jag vill ha det! imorgon så ska jag förresten börja med min klänning och träffa andree. funderar på att ta mig en fylla också? hmm.. kanske...

nu hade jag tänkt lägga mig ner i min säng så att maten lägger sig i botten. shit vad jag är mätt och trött! träna, träna, träna!



GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0