jag blir så arg!

jag blir så sjukt jävla pissed off. här sitter jag till klockan 3 på natten och försöker fixa designen på min blogg, men vad händer? INGET! jag fattar noll. verkligen piss natt. usch fy och fucking bläh! duktiga miiig!

saker som jag är irriterad på inatt:
pappa fixar inte internet + telefonen
pappa tvingar mig att gå upp halv 10 imorgon för att fixa saker
bloggskiten funkar inte
mitt rum är stökigt
jag insåg att jag har plugg att göra
jag antar att jag inte kommer bli klar med min klänning innan nyår



jag var hemma hos johanna idag och fikade med mina brydar - fjorden. då satt vi och pratade skit som vanligt (sån skit man får prata om) och insåg att man dömmer folk för deras utseende sjukt mycket. man sitter där och pratar om att insidan är det viktigaste, men vad visar man med det? jo att man är en falsk jävel! jag dömmer folk först för utsidan, jag menar det är ju det första man ser av någon. insidan är faktiskit viktig, för man kan vara en riktig snygging, men vara torr som en öken eller så kan man vara ugly betty och ha en insida som en sommaräng. vad är man då? kan man vara mittemellan. halv snygg med halv kul personlighet? man vill ju helst vara värsta hetingen med den guldskinande personligheten, men jag tror det är få som är sånna. det är nog de personerna som har fått guld personligheten också fick silver utseendet. det tillsammans gör nog en bra kombination.
det jag har lärt mig av detta är att aldig säga att insidan är allt, för det är bara tvåa i ledet. det första är utsidan och det andra är insidan, för det är i den ordningen allt kommer. efter första mötet är det dock insidan som överväger. jag antar att man dömmer 9 av 10 totalt fel.. förlåt om jag gör det, men det är bara en normal instinkt. alla är ju i grund och botten människor av samma kött och blod. hur människan nu kom till kan vi ju ta en annan gång, för snart ska jag klistra ihop ögonen med john blunds stoft för att sedan vakna upp halv tio och köpa galgar, träna, köpa textillim, titta på färg till rummet, sy min klänning, kanske jobba lite för att sen göra något helt annat. jag undrar vad det blir, men jag hoppas att det blir något kul.


just nu känner jag för att min hals ska bli okej och att jag ska sluta vara så torr. har lust att skära av den. typ  bli en hals kortare. dock hade jag nog inte ens fått åka farfars bilar på liseberg då. synd om mig, synd om mig!




jag vill rista bort dig
lösa upp limmet som satt oss samman
riva av dig från min hud
skrapa ihop dig till en gröt
till en kornig smet som rinner iväg från mig
smacha dig mot en vägg
använda dig som tapetklister till mina väggar
jag vill få dig att förstå att jag har släppt taget
och runnit vidare utan dig
min värld är utan dig
mina tårar rinner inte för dig
de rinner för hur blind jag har varit
de rinner för att de hatar
de hatar i det blöta och tysta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0