it ain´t enough

tre dagar utan skrivande. antar att det inte har varit kul att få vänta. i alla fall så har dessa tre dagarna sett ut typ såhär: onsdag: var i skolan, fikade (med ida, amanda, bettan och alexandra) i halmstad, gick till nelje när jag kom hem och då lagade vi mat och drack te. han är en av mina bääääästa vänner, så puss till honom :) efter detta så åkte jag till LBS, för det var något jul expo eller nått :S jag blev intervjuad och ja. det var helt okej. sen dansade jag med cheerleadingen.

torsdag: fika på stan (med elin, ellen, fjorden och isabelle), klippt mig, klippt sandra och sen åkte jag till agnes. jag och agnes och jennie var hemma hos bitte, för hon är i sthlm. där satt vi och pratade och hade en riktig tjejkväll. haha! jennie sa att hon och lovisa bungard hade velat bli precis som mig och agnes och att de tyckte att vi var jätte häftiga. haha! tillslut så somnade jennie och då lagade jag och agge pasta carbonara. till maten tittade vi på ice age 2. bästa filmen ever! jag älskar pungråttorna och sid.

i fredags så åkte jag, agnes och jennie till gbg, men jennie och malin åkte till borås typ direkt, så jag och agge gick runt där alldeles själva. hade massa påsar :D jag inhandlade bla två julklappar till mig själv! :D sen på kvällen så var jag, elin, marina, julia och isabelle hemma hos isabelle :) sen bar det av till bongo med toma(Z), mange (förlovad) och mikael typ :S aja det gick vilt till och jag och elin var bäst! sen hade jag följe med olivia och edvin slog även följe med oss.

idag vaknade jag med VÄRLDENS ondaste hals. har typ inte känt sån halssmärta på lääänge. i alla fall så fixade jag och isac vinden, för mina kära släktingar kommer imorgon och becca brukar bo där när hoon kommer. vid halv 2 bar det av till sparbankshallen för att byta om till cheerleader. det var vääääldigt skoj! ny dans och allt gick great. de vann också på tal om matchen ;) sen åkte jag hem och har varit död. känner sån smärta i mitt bröst av min förkylning och jag har hicka, hosta, snuva och trötthet. aj aj aj! det bådar inte gott till julen. till råga på allt så har jag ont i magen också. GREAT!

nu ska jag titta lite på gossipgirl och sen lägga mig ner och blunda i min säng. mysigt värre!

He told me second hand
But if I could have those days again
I think i'd do things just the same
Cause it's a fine line, a fine line
Between pleasure and pain
If just for one night
Hold tight
And save me again
I just want you to know
That it's hard to let you go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0