ingen snö

snön är obefintlig och jag blir ledsen. helt seriöst så blir jag väldigt ledsen, för jag hade sett fram emot ett fett snöbollskrig och sen gå in och dricka gott tee. när man vaknar på morgonen och det är snö ute så kan man öppna balkong eller altandörren och sticka ut stortån och känna kylan. om man nu har en pappa som är hemma så kan man ju springa ut och hoppa i snön med honom och just nu är sigge här hos oss och då hade man kunat busa med honom i snön. åh vad jag vill det så mycket!

känner att jag borde städa mitt rum en del. typ plocka iordning och så, men det kommer väl någon gång. tänkte göra det nu. precis nu..


If love can kill I'll die for it one day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0