I have given al my life for you

idag har skolan varit helt okej. hade elevrådsmöte och det sas väl inget speciellt där (vad jag kommer ihåg) haha! sen på engelskan så skulle vi göra en egen nobelmiddag. eller ah typ komma på vad vi skulle ha vunnit ett pris i, vad vi skulle ha på oss, hur håret skulle se ut, bordsdekoration, trerätters och så tack-tal. vi började förra lektionen men suuuure att Lovisa Håkansson gjorde det då. som tur var fick vi tid på denna lektionen också. man var duktig om man fick någon att börja gråta med sitt tal och gissa vem som fixade det?! jo jag!! okej, grymt kul är det väl kanske inte att någon fick tårar i ögenen osv, men jag gjorde det bra. är ganska stolt över mig själv faktikst. det är nog mikaela också (min lärare) för det sa hon. nu ska jag dansa. tack och adjö


he tried to reach her
but she was just to cold
he trusted her
but she made him a fool
he tried to love her
but she was to wrong
he is alone again
but she pretend not to care
he gave her his life
but she destoyed it
she took his life
when she left
and left him with a broken heart
she sad sorry
but he was lost



It's all in my head
when it comes to you
If I promes not to leave you
Will you leave me?
If I will fall
Would you help me up?
If I sad I love you
Will you love me back?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0