framtiden är min

min blogg funkade inte igårkväll när jag tänkte skriva. eller rättare sagt jag hade skrivit väldigt mycket och sen vips, gick det inte att publicera och sen inte logga in.

det jag skrev om var i alla fall att jag håller på att byta rum nu. igår när jag skulle sova så var det (är fortfarande) typ helt tomt. kändes som en fängelsecell eller ett rum på psykavdelningen. helt sterilt! vet inte om det var tur eller inte men min säng står precis likadant som i mitt förra rum så när jag vaknade upp för sisådär 15 min sedan så fattade jag noll. trodde att någon snott mina saker.

jag berättade även om att nyår känns helt okej. först middag och sen har vi lite olika alternativ. alla vill ha oss! haha! jag är dock lite orolig för min hälsa. känns som om min hals ska gå av. hostade upp äckel slemm innan. jag hatar sånt!!! i alla fall så har jag och ellen bestämt att det är allt eller iinget som gäller. självklart är det allt som står först på tur. det lär ju inte bli så svårt för mig (i och med att jag inte fattar var jag är när jag vaknar upp) men vi ska vakna upp utan man varken vill eller kan minnas vad man gjort. nyår brukar ju bli så fucked up ändå så jag menar det är lika bra att radera ut det och bara komma ihåg middagen när man kände sig så vuxen. förresten är det ganska kul att höra hur folk reagerar över min klänning. jag antar att jag får hålla mig rätt bra ett tag och sen hälla i mig strårom eller något. har hört att man tappar minnet ganska lätt av det? jaja, får väl se hur det slutar detta året. förra året var det mysigt, men shit vad fulla jag och elin blev. hahaha! det var en nyår att minnas måste jag säga. i alla fall de delar som man kommer ihåg. antar att min hjärna har varit ganska okej med att radera ut de förjävliga delarna.

min klänning känner jag lite panic över också. mamma måste komma hem och nåla osv. jag tror att jag börjar flytta lite lyktor sålänge. tar ju ändå ett tag antar jag


 
jag och ellen på pingst. vi var drunk ända ner i tårna och jag kommer ihåg sisådär mycket. däckade i en halvtimme vid 8 tiden tror jag.



jag skulle inte  stänga dörren om du behövde prata
om du skulle känna dig slut skulle jag inte vända ryggen
när ingen annan svarar skulle jag vara vid din sida
när du förlorat allt skulle jag inte gå iväg
när du inser vad du har gjort skulle du behöva en vän som mig
så som jag alltid funnits för dig
men du slängde bort mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0