för ovanlighetens skull

så var jag hemma idag, kvällen och natten. det känns konstigt och jag är rastlös. känner bara för att gå ut och träffa någon, för jag har varit isolerad hela dagen och kvällen. stjärnor på is vann Marcus och Johanna, vilket var rätt okej faktikst och Britney Spears är en smart jäkel. det har jag lärt mig under kvällen. det var längesen jag var hemma en lördag och bara var hemma. känns väldigt konstigt plus att det känns som att det är måndag imorgon och att jag ska vakna upp och vara tvungen att gå till skolan. dagarna går så fort nu och det känns som att det alltid är helg. undrar vad det kommer bli av mig sen. jag vill så mycket, men undrar om det verkligen kommer bli så.


well, "I'm happy alone"
but i't's not enough
it's a lie. it's a fucking lie


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Exakt sådär var min dag också, och det känns exakt så också.

2008-12-07 @ 00:53:59
URL: http://kirbymaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0