farväl min vän. vi ses nog aldrig igen

jag är lite ledsen. jag måste ta ut min tredje piercing ur naveln. nu har jag tagit hål 5 gånger och jag antar att det räcker. ska hitta något nytt ställe nu som jag kan invadera. det går sjukt bra i visningsgrejen. har sponsor med kläder från Carlings, (någon skatebutik), från mig, Skullcandy och kanske NOA NOA. skor från bianco och åååh vad skoj det ska bli. på onsdag ska vi träffa alla modellerna.
jag är fortfarande sjuk och det tär på mig. hatar att vara det, men när jag inte är det vill jag bli det.
just ny lyssnar jag ömsom på regnet, och stänken från bilarnas däck, ömsom på gotta be somebodys blue med Jimmy eat world. i'm in looooove! det är så mysigt att det blir mörkt fort, för då kan jag ha tänt mina mysiga lyktor.


i miss your voice when i'm sad
i miss how your eyes used to look at me
i miss your laugh
i miss your words in my ear
i miss how you used to hug me
i miss everything about you
but sometimes I don't believe in us anymore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0