.

okej, nu sitter jag i skolan på idas dator. har matte, men jag orkar inte riktigt räkna. har kommit underfund med att det inte är min grej det där med tal och sånt.
om ni är intresserade så försov jag mig idag x2. först missade jag det tåget jag brukar ta, sen var jag nära på att missa nästa också, för jag somnade om. dagen började inte bra när jag upptäckte att jag har ca 2 plagg som passar min kära (fulasominihelvete) hårfärg. jag somnar snart och hoppas på att mina ögon aldrig öppnas igen (inget att skämta om dock, men för tillfället så känner jag mig hopplöst ugly). förlåt om jag tjatar, men mitt självförtroende har sänkts med ungefär 60%. om vi hinner så ska frida klippa mig idag. känns starkt att det behövs, för jag har sjukt många klyvna hårtoppar. ni förstår kanske att livet är kanska piss när man går från 0 - 100 med en negativ sak.


kill me hard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0