easy way to cry

"jag har betalt min skuld. nu är det livets tur att betala tillbaka vad det alltid har varit skyldig mig." - Carina Rydberg

jag borde få göra rätt val, jag borde få det som jag vill, jag borde få känna mig rätt. ge mig något att tro på, så ska det nog funka. jag känner just nu att det mesta går åt, ja, det hållet som jag inte vill.

du, jag vill hålla dig i handen
jag förstår att du kände dig vilsen
jag vet, du, jag vet
du gråter innuti
och det gör ont att vakna upp igen
ögonen svider, sinnet är förvridet
det är svårt att veta vad man vill
du gör mig stark, men jag gör dig svag
jag gör dig itu
du, jag vill ge dig allt jag har
jag vill ge dig mig
jag vill ge dig min kärlek
vi gick sönder tillsammans
låt oss bygga upp och älska i det svåra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0