du lever i en värld av skuggor

jag städar och det är ett helvete! jag är så grymt dålig på det. förstår inte hur man kan vara dålig på en sån enkel sak, men jag är verkligen urkass. finns det någon kurs i städning? undrar verkligen hur det ska gå för mig när jag flyttar hemifrån. troligtvis inte guld. jag är faktikst lite ledsen för att jag är så dålig, för det är så uppenbart för mig att jag är det. däremot är jag sjukt bra på att stöka ner. det borde finnas en mittpunkt. någon som känner sig manad för att lära mig? typ en kurs på en helg eller något.

jag läääängtar tills jag ska byta rum. måla, möblera, köpa saker, få plats med mina kläder!!! och göra det mer mysigt än vad mitt rum redan är. bättre plats får jag nog också, på något sätt. det ja bävar för är att jag kanske måste slänga saker. jag ska defenitivt inte ta hjälp av fjorden eller ellen, för de kommer slänga varenda pryl jag har i mina gömmor. de är liksom heliga för mig. allt precis allt har något minne.


with you in my mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0