dödens händelse

jag dör hårt och långt in i hjärtat. mitt hår är förstört. totalt jävla sjukt förstört! jag är orange i håret med ljusa slingor (okej, det ser inte lika fult ut som det låter, men jag gillar det inte). grejen med allt är att de ljusa slingorna är i så dålig kvalitet att när det är blött så kan jag dra av det. det bryts alltså av och jag kan inte föna det. satt med inpackning 4 timmar igår!! jag hatar mig själv ibland faktiskt. väldigt ofta, speciellt varje gång jag ser mig i spegeln. funderar på att raka av det och sen använda peruk tills att det blir långt igen. ÅH vad arg jag bliiiiiiir!!! kände mig jätte töntig också för jag började storlipa på lektionen när vi hade egen hårvård och mitt hår skulle bli ljusare. skämtet totalt! nu kan jag inte göra ett skit med mitt hår på ja... vet inte hur länge men lääänge. jag kan inte riktigt beskriva mina desperata arghetsförsök på mig själv. ni förstår inte innebörden av att jag hatar mig själv just nu. nej nej, jag lovar att ni inte gör det! jag gråter nästan bara jag tänker på det. mitt liv är totalt förstört in till botten. UAH! jag hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar så stenhårt!


idag har jag klippt caap och klippt frida+slingor. har ridit också och nu har jag den sjuuuuka träningsvärken. red utan sadel och så hoppade vi. väldigt roligt, men jag har cp ont mellan benen nu (just so you know).
gossip girl har blivit min nya serie nu. dock är den inte så hilma bra faktikst. förstår inte innebörden av att bara vara så himla elak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0