almost jul!

det är snart självaste julafton och jag är på helspänn. det finns ett megastort paket som är till mig som jag bara hoooooppas är en big lykta! vi har redan öppnat några paket, för det blir så många annars. så hittills har jag fått:
en hårfön, ett armband, ett par trosor, skinnhandskar, singstar ABBA, singstar Disney och en flaska vin. de tre sistnämnda fick jag av andree. åh jag bara lääängtar tills imorgon när jag ska få öppna några till. först på morgonen och sen på kvällen. lovar att jag uppdaterar om vad det blir ;)
alltså den roligaste julklappen var lätt en av de som jag gav till pappa (han har bara öppnat det ena och det var det som var roligast). som rimm hade jag skrivit "vill man bli fin måste man lida pin" och så hade jag lagt en pincett i en glasburk med ärtor i och lindat in den i massa tidningspapper och lagt det i en skokartong. fatta det var kul att se hans min :D jag vill nämligen fixa hans ögonbryn och har lyckats några få gånger, men absolut inte så mycket som jag vill. tänkte att han kanske kunde fixa det själv då. hahaha alltså jag är så stolt över mig själv som gjorde en sån bra present!!!!

jag önskar såååå mycket att det ska vara snö imorgon. jag skulle kunna offra två av mina lyktor för det!!

det som jag har gjort idag är att jag har köpt tyg till min nyårsklänning (som jag ska sy själv), färgat agnes hår, klippt andré, träffat Andree och öppnat julklappar!

nu ska jag invänta julafton med ett härligt (hoppas jag) avsnitt av Gossip Girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0